Web Analytics Made Easy - Statcounter

سینما و تلویزیون > سینمای‌ جهان - همشهری آنلاین:
بازیگر برنده اسکار اهل آفریقای جنوبی در فیلمی درباره رئیس بدنام شبکه فاکس نیوز به نقش مگین کلی، مجری سرشناس ظاهر می‌شود.

به گزارش همشهري آنلاين به نقل از هاليوود ريپورتر، چارليز ترون بازيگر اصلي اين پروژه فعلا بدون نام است كه جي روچ روي صندلي كارگرداني آن مي‌نشيند و چارلز رندالف فيلمنامه‌اش را مي‌نويسد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رندالف پيش‌تر براي نگارش فيلمنامه «كمبود بزرگ» برنده اسكار شده است. راجر ايلز 77 ساله كه سال‌ها رئيس شبكه فاكس بود، پس از حدود دو دهه رياست در 2016 از كار بركنار شد و هنوز بازيگر نقش او در اين پروژه معرفي نشده است.

كلي 47 ساله كه سابقه وكالت را در كارنامه داشت، در جايگاه مشاور حقوقي وارد شبكه فاكس شد و پله‌هاي پيشرفت را چنان طي كرد كه برنامه محبوب و پربيننده «پرونده‌هاي كلي» با اجراي او روانه آنتن اين شبكه شد. او جزو كساني بود كه عليه ايلز به اتهام آزار و اذيت جنسي اقامه دعوا كردند و با خروج از فوكس، به شبكه رقيب يعني NBC پيوستند. البته ايلز كه اتهام‌هاي كلي و گرچن كارلسن را عليه خود رد كرده بود، دو سال پيش پست رياست فاكس نيوز را از دست داد.

با توجه به درگير بودن چهره‌هايي چون كلي، كارلسن، ايلز، روپرت مرداك و بيل اُرايلي در پرونده آزار جنسي در شبكه فاكس، به نظر مي‌رسد فيلم بدون نام بر اساس اين پرونده يك پروژه پربازيگر باشد. هر چند تا امروز فقط نام ترون 42 ساله نهايي و اعلام شده است. او در 2004 براي «هيولا» جايزه اسكار بهترين بازيگر زن را برد و در 2006 براي «نورث كانتري» نامزد دريافت همين جايزه بود.

روچ چندان با ساختن فيلمنامه‌هاي سياسي بيگانه نيست و سال 2012 درام «تغيير بازي» را با موضوع انتخابات رياست‌جمهوري سال 2008 براي شبكه HBO ساخته بود. در آن فيلم جولين مور به نقش سارا پيلين ظاهر شده بود. او قرار است فيلمي هم بر اساس كتاب «آتش و خشم» مايكل وولف درباره كاخ سفيد دوران دونالد ترامپ بسازد.

در همین زمینه: «مربع» سوئد پرتماشاگرترین فیلم شد | ۹۸۴ میلیون تماشاگر سینما در اروپا نگاهی به دوران دست خدا | زندگی مارادونا در مستند آمازون روایت می‌شود دومین تجربه کارگردانی برای بازیگر چرچیل نقش‌آفرینی استریپ در درامی سیاسی درباره اسناد پاناما

منبع: همشهری آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۷۰۷۱۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پل استر، نویسنده شهیر آمریکایی در گذشت

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین،وی علاوه بر کتاب‌هایی چون «سه گانه نیویورک»، فیلمنامه نویس «دود» وین وانگ و کارگردان فیلم «لولو روی پل» بود.

آستر با انتشار اولین کتابش با عنوان «اختراع انزوا» با تحسین منتقدان روبه رو شد.

نصرالله شیرین‌آبادی نوازنده پیشکسوت ویولن شامگاه یکشنبه نهم اردیبهشت در سن ۷۵ سالگی بر اثر ایست قلبی جان به جان آفرین تسلیم کرد.

جایگاه او به عنوان یکی از برجسته‌ترین نویسندگان آمریکایی با مجموعه‌ای از سه داستان مرتبط با هم که به عنوان «سه‌گانه نیویورک» منتشر شد، تثبیت شد. این ۳ کتاب شامل «شهر شیشه ای» (۱۹۸۵)، «ارواح» (۱۹۸۶) و «اتاق قفل شده» (۱۹۸۶) هستند. کتاب‌های سه‌گانه برای پرداختن به پرسش‌های اگزیستانسیال، با موضوع رمان پلیسی بازی می‌کنند.

جویس کارول اوتس، رمان‌نویس، در سال ۲۰۱۰ نوشت، آستر برای «داستان‌های پست مدرنیستی بسیار شیک و معمایی‌اش که در آن راوی‌ها بندرت قابل اعتماد هستند و بستر داستان دایم در حال تغییر است، شناخته شد».

داستان های او اغلب با مضامین تصادف، شانس و سرنوشت بازی می کنند. بسیاری از قهرمانان او خود نویسنده هستند و مجموعه آثار او خودارجاعی است و شخصیت‌هایی از رمان‌های اولیه دوباره در رمان‌های بعدی ظاهر می‌شوند.

منتقد مایکل دیردا درباره آثار آستر می‌نویسد: از زمان «شهر شیشه‌ای»، اولین جلد از سه‌گانه‌اش در نیویورک، آستر سبکی شفاف و اعترافی را به کمال رساند، سپس از آن برای نشان دادن قهرمانان سرگردان در دنیایی به ظاهر آشنا استفاده کرد که به تدریج با تهدیدهای مبهم و توهم احتمالی، مملو از ناراحتی فزاینده می‌شوند.

آستر خالق ۱۸ رمان بود که از این میان چندین عنوان به فیلم تبدیل شده اند که «موسیقی شانس» از آن جمله است.

او بعدها خودش فیلمنامه‌هایی نوشت که با فیلمنامه «دود» (۱۹۹۵) با بازی هاروی کایتل، ویلیام هرت و جیانکارلو اسپوزیتو شروع شد. وی با این فیلمنامه جایزه معتبر ایندپندنت اسپرایت را برای بهترین فیلمنامه اول کسب کرد.

همکاری او با وانگ ادامه پیدا کرد و این دو به طور مشترک دنباله‌ای به نام «آبی در چهره» را کارگردانی کردند که دوباره کایتل و اسپوزیتو به همراه لو رید، میرا سوروینو و مدونا در آن بازی کردند. آستر در نوشتن فیلمنامه «مرکز جهان» اثر وانگ نیز نقش دارد.

سال ۱۹۹۸، آستر همراه کایتل، سوروینو و ریچارد ادسون فیلمنامه «لولو روی پل» را نوشت و کارگردانی کرد. او سال ۲۰۰۷ در فیلم «زندگی درونی مارتین فراست» با بازی دیوید تیولیس، ایرنه جاکوب و مایکل ایمپریولی بار دیگر همین وظیفه را انجام داد.

رمان «۴۳۲۱» آستر در سال ۲۰۱۷ در فهرست نهایی جایزه من بوکر قرار گرفت.

۲۲۰۵۷

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1901648

دیگر خبرها

  • داستان «غذا‌های پلاستیکی» در شبکه مستند
  • تلویزیون در تعطیلات آخر هفته چه فیلم‌هایی پخش می‌کند؟
  • رئیس شبکه سه تماشاچی ویژه الکلاسیکوی ایران
  • بادیگارد، طلا و مس با مصلحت در آخر هفته تلویزیون
  • ویدیو/ خاطره‌بازی با معلم‌ها؛ داستان شیرین‌ترین کتک دنیا
  • اعزام قطار کامل موجب افزایش ایمنی می شود
  • رسوایی جدید در آمریکا
  • پل استر، نویسنده شهیر آمریکایی در گذشت
  • پل آستر درگذشت
  • پشت پرده استعفای فرمانده منطقه مرکزی ارتش رژیم صهیونیستی